De toegevoegde waarde van Quasydoc Documentbeheer

Documentbeheer van Quasydoc gaat verder dan alleen het digitaliseren van het kwaliteitshandboek en andere relevante documenten. De signaleringsfunctie houdt uw medewerkers automatisch op de hoogte van nieuwe versies. Daarnaast ondersteunt de documentbeheer software bij het periodiek herhalen van (werk-)instructies aan medewerkers. Als u de frequentie aan het document koppelt worden de bijbehorende documenten periodiek onder de aandacht gebracht bij de medewerkers.

Gebruikt u een specifieke kwaliteitsstandaard en krijgt u daar, bijvoorbeeld tijdens een audit, vragen over? Quasydoc koppelt alle relevante documenten aan de door u gebruikte standaard. In een handomdraai levert u de juiste documenten aan. Met deze gestructureerde manier van werken maakt u zeker indruk op de auditor!

Snel operationeel! De documentbeheer software is snel een eenvoudig te implementeren. Al uw bestaande documenten in Word, Excel of PDF kunnen gemakkelijk worden toegevoegd. Hierdoor is het gehele documentbeheer systeem snel operationeel!

Terug